Jag har inte grönt hår

Jag känner mig så duktig just nu.
- min garderob är rensad och organiserad
- jag somnade inte under föreläsningen om Excel (såhär klipper man ut och kopierar...etc.)
- gummistövlar är införskaffade (med foder i fleece)
- 45 minuter simning är avklarat och mitt hår är inte grönt
Det är värt ett whoho.
  Imorgon ska vi på bio och se Inglorious Bastards. Alla ska väga sitt godis innan och hoppas att det finns med i dietistXp. Vi kommer inte att utsätta våra patienter för detta svors det på idag.
  Ett citat värt att nämna från dagens föreläsning "den bågade linjen" (jo men ordspråket lyder ju "det ska bågas i tid det som krokigt ska bli").

L


Kommentarer
Postat av: eva arvidsson

Härligt Louise ..det låter intessant ;) men det klar du ... Kramis

2009-09-04 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0