hennes arbetskamrater, som faktiskt kan engelska.

Jag hatar dag 4. Kostregistreringen ska ske för hand med hjälp av Livsmedelstabellen och jag har suttit sen kl 14.00 och har fortfarande middagen kvar (!) fan vad onödig tid det tar alltså. Nu lägger jag ned i alla fall, ska äta och sen iväg på Bodybalance. Vi fick sluta tidigare idag så egentligen har jag ju bara vunnit tid trots beräkningarna, föreläsaren i odontologi kom inte och Frode sa "nej, jag får inte tag i honom på kontroret,...eller på telefonen,...jag får inte tag i hans sekreterare heller." Då skrattade en hel dietistklass högt. 
  Dagens sågning kom under förmiddagens föreläsningar:
"Annika Dahlqvist erkänner ju själv att hon aldrig läser några studier. Men hennes arbetskamrater, som faktiskt kan engelska, borde ju läst dem i alla fall."  

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0