"Hemafixare fixar"

Idag ska jag mig i pekfingret så det störtblödde. Inget särskilt med det egentligen men när jag tänker tillbaka så inser jag att jag skar mig i fingret med en konservöppnare när jag skulle hänga upp tavlor. Vem lyckas med det?
Resultatet blev bra i alla fall.
  Idag blev det en kort sväng på stan också. Lite kläder, ramar och en pärm till viktiga papper (min gamla gav upp innan sommaren och sedan dess har jag haft papperskaos här). Sedan lunch har det dock varit soffan som varit mitt hem eftersom jag är så sjukt trött och seg. Ingen ork och känner mig pre-förkyld. Usch jag vill inte bli sjuk. Förhoppningsvis går det att kurera med kan jang och sömn. 


Resultatet: blodigt och bra

L

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint:D Puss på dig<3

2009-09-26 @ 18:23:47
Postat av: Denise

finfint! =) jag utnämner dig härmed till fixarjävel =p hur mås det idag? sovit bort skiten? x

2009-09-27 @ 09:03:14
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0