Gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden

Igår kväll började restaurangen (som är folktom i veckorna och fram till kl19 på fredagarna och lördagarna) spela vid kl22.30 så att väggarna i lägenheten skakade och hjärtat slog i takt till musiken, de höll som vanligt på till kl02.30. Jag inser att det inte fungerar att förbannad längre eftersom det är likadant varje helg. Så istället för att höja mitt blodtryck och öka risken för hjärt-kärlsjukdom insåg jag att jag måste acceptera att det är så här att bo här (även om jag tycker att det borde stå någon slags varning i hyreskonraktet). Försökte somna genom att låtsas att jag var utomlands...det fungerade inte.


Lägg till en bra bas med så har ni mitt liv.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0