Fadderfika

Har haft en riktigt härlig kvällsfika med några dietistflickor som började termin 1 för en vecka sedan. Det känns så bra att kunna svara på alla de frågor de har och som vi också hade (fast vi inte hade några att fråga). De var ju sjukt trevliga också vilket inte gjorde saken sämre. 
   Annars har jag bara irrat idag tror jag. Pluggat lite(för lite), försökt packa inför imorgon då jag åker tillbaka till Vimmerby några dagar, och kollat efter ett datorfodral...ja jag har köpt skor också men det ska jag förtränga eftersom jag inte behöver några egentligen. Men de var ju så fina och ropade på mig trots att jag gick därifrån flera gånger. Det är höst/vinterboots i svart skinn. Skäll på mig någon om jag inte använder dem tillräckligt ofta nu.

L

Kommentarer
Postat av: Denise

jag vill också köpa skor!

2009-09-09 @ 22:13:50
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0