Whoho

Idag kommer äntligen syster hit. Därför mycket som måste hinnas med innan "helgen" kan påbörjas. FFQ och 24h recall ska färdigställas och mailas till stackars Malin som B-häxan tvingade till detta uppdrag. Kaka ska bakas. Pump pass ska genomföras(lidas?). Bok ska hämtas på biomedicinska biblioteket. Mat ska handlas. Lägenhet ska städas. Ost- och skinkpaj ska näringsvärdesberäknas. Nu har jag fått med allt tror jag. Frågan är varför jag fortfarande sitter i flecetröja och sockar i soffan istället för att vara på språng...
   Nice surprise. Igårkväll fick jag spontan inbjudan till grannens fest, eftersom klockan var 23.30 låg jag redan i sängen och försökte sova så svaret blev nej. Ångrar det lite idag. Man lever ju bara en gång, när ska jag inse det?
   Tack för mysig biokväll igår tjejer, BECK är aldrig fel.

L

Kommentarer
Postat av: Denise

louisus. du skulle gått!

men ja, jag antar att det inte är helt fel att drömma om gunvald heller =p

2009-10-09 @ 11:17:38
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se
Postat av: Nathalie

Tack själv, det får göras om igen snart:D

2009-10-09 @ 11:23:58
URL: http://nattaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0