Sova kan man göra

Tröttaste dagen någonsin idag. Kan bero på att jag missade den sovmorgon jag ställt in mig på att få. Istället för skön sömn till kl 08.30 vaknade jag redan 06.30 av att någons jävla telefon ringer gång på gång på gång på gång. Ibland hör man ju sånt när man drömmer så jag trodde först jag drömde men tyvärr var det ju inte så...inbillade mig även att det var min brandvarnare som var störd i ett förvirrat nyvaket ögonblick. Resultat blev alltså att jag halvsovit mig genom dagen. Tänkte gå och lägga mig när jag kom hem men tog mig i kragen och åt lite SNR-mat och segade iväg till simhallen istället. Där kan man ju inte somna under aktiviteten...tror jag inte i alla fall. Nu känns det bra i hjärtat att jag kom iväg.
   Ikväll är det Grey's(kl21), Livvakterna(kl21), Oskyldigt dömd(kl21) och True blood(kl22). Tur att både Livvakterna och Oskyldigt dömd sänds på webbtv också. Annars hade det varit illa. Jag hatar förövrigt True blood, därför att det är segt och för att jag ändå inte kan sluta följa det. Jag menar någon gång måste det väl hända något spännande?!
   Sänder en tanke till min syster som opererades idag.



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0