Snö?

Idag börjades det med ett pump-pass så resten av dagen har varit ganska öm om man säger så. Tänkte ta en snabbsväng till biblioteket och hämta min reserverade bok "Aldrig fucka upp" men istället blev det 3 timmar på stan. Mössa, kofta och ett skärp inhandlades men även annat trist som tex glödlampor till taklampan(som lyser upp min hall som en jävla ljusinstallation...det blir nog att skruva ur en lampa eller två).
  Nu ska jag göra lite middag, kycklingsoppa med tortelini i. Det blir perfekt en höstdag som den här med både regn och blåst. Tydligen har det snöat två gånger idag också men det har jag visst missat...


Det är bra med rabatt på Lindex ibland.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0