Runway

Jag har modevisning för mig själv framför spegeln i min pyttehall. Är nästan säker på vad det blir för outfit imorgon. Svart klänning med dragkedja fram, utsläppt hår och röda läppar. Kan fungera...efter någon mangodrink eller två bryr jag mig inte i alla fall.
   Idag är halva klassen och gör kroppsmätningar på varandra. Andra halvan har tråkigt. I alla fall jag. Det har varit för många lediga dagar för min del nu, jag är så uttråkad. Finns inget mer att göra. Har gjort allt. Nu måste jag flytta. Nej då så illa är det inte. Grejen är den att det är så svårt att slappna av när man är ledig eftersom jag vet att det kommer komma tusen saker att göra snart. Hur som helst så har jag simmat idag i alla fall. Och läst ut min bok så egentligen borde jag åka till biblioteket men det har jag ingen lust med. Det är en så tråkig buss dit. Regnar gör det också...eller nej det hade visst slutat nu ser jag. Kanske promenad då. Ja det får det bli.



L

 


Kommentarer
Postat av: Denise

ja kör på röda läppar. du är skitsnygg i det.

nyinköpt klänning?

2009-10-01 @ 18:12:12
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0