My God

Tillbaka från ett body-pump-pass. Varför hamnar jag alltid här då? Borde duscha och städa istället (inte samtidigt naturligtvis). Uppehållet på mer än en vecka kändes kan jag lova men skam den som ger sig, resultatet blev att jag fick hålla mig hårt i trappräcket när jag skulle ner för alla trappor efteråt. Benen kändes som gelé och jag vill inte tänka på hur de kommer kännas imorgon...
  Ikväll blir det Idol och mys på Studiegången med M och imorgon får vi se vilken av de tre Halloweenfesterna vi hamnar på. Förmodligen inte den där man skulle vara utklädd eftersom ingen av oss orkat fixa sånt.
  Hur otäckt är det inte att någon hotade med att spränga en spårvagn centralt här igår (vid Linné för er som är orienterade i stan). Dags att börja cykla kanske?



L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0