En studie som resulterade i en annan studie

Har en studie kvar att läsa men ingen lust alls. Det är värdelöst med massa ledig tid för när man väl måste plugga igen finns det ingen motivation. Har i alla fall gjort utvärderingen av SNR-kosten, räknat om fettprocenten från skinfoldgrejen och skrivit det viktigaste ur en studie om sambandet mellan mejeriprodukter(kalcium) och förändringar i kroppssammansättning. Är det bara jag som uppfattar det så eller kommer de fram till helt andra saker än de egentligen var ute efter i de flesta studier som görs inom forskning? Då vore det ju spännande att välja ett ämnesområde och sedan se vad det är för annat ämnesområde man gör framsteg inom...
  Nu står jag i valet och kvalet här. Ska jag simma eller gå på body-pump. Insåg förut att det är den världelösa ledaren på body-pumpen idag, men samtidigt så längtar jag efter ett pump-pass. Fast det blir nog simning trots allt. Kanske.

L

Kommentarer
Postat av: Smink

Hej L.Carter! :P



Jag tänkte bara om du inte har något att göra så kan du alltid läsa PTs blogg.. den brukar jag skratta lite åt (speceillt bilderna).. du vet.. PT på träningshuset :P..

Jisses..

Hoppas allt är bra i götet annars? :)

2009-10-28 @ 21:34:19
Postat av: Ekbjörn (PT på träningshuset?)

"räknat om fettprocenten från skinfoldgrejen? Skinfold calipermätning? Jag har sån tång :P

"sambandet mellan mejeriprodukter(kalcium) och förändringar i kroppssammansättning" = kalcium ökar fettförbränning?

Kul att höra att min blogg kan underhålla lite oxå :P

2009-10-29 @ 22:08:19
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Joakim

Ett för högt värde utav kalcium kan orsakar huvudvärk... japp pelles blogg e rolig! =)

2009-10-29 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0