dilution techniques

Nu är den nya datorn inlämnad hos Experterna och den gamla har återvänt från Vimmerby. Förhoppningsvis får jag tillbaka den om ca 2 veckor men tydligen kunde det dröja hela 4 veckor(tror jag han sa i alla fall, de spelade så sjukt hög musik i affären så jag är inte säker varken på vad han tyckte jag sa eller vad han svarade). 
  Idag har jag försökt förstå mig på grupparbetet "kroppssammansättning med olika typer av utspädningstekniker (dilution techniques)". Har väl ett hum om vad det är men verkligen inte material till en bra presentation. Är avundssjuk på er som reser bort nu. Verkligen. Hade inte varit fel att ha en semester att se fram emot...just nu är mitt morotsbröd i ugnen det enda jag ser fram emot. Och Vimmerby-trippen om ca 1 ½ vecka.

L

Kommentarer
Postat av: Denise

åhå. mailar du receptet på det där omtalade morotsbrödet?

kanske kan vi se om det går att få till en trevlig liten weekend eller så. nästa termin?

2009-10-12 @ 17:12:31
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0