Bröllopsfotografen

Bio ikväll med Arvikagänget. Vi ska se Bröllopsfotografen för att lägga till ännu mer Värmländska influenser. Jag får snart ta och ordna en filmkväll med Astrid Lindgren-filmer för att ge den Småländska andan lite space här(eller inte). Står och lockar håret för att få känna lite flärd så här en lördagkväll i storstaden (som förövrigt inte känns som storstad längre, man vänjer sig för fort). Lyssnar på Jordan Sparks också. Faktiskt helt okej.
  Min rygg värker, antar att det beror på bodypumpen. Eller på att jag vägrade ge upp i bassängen idag. Bröstsim i nästan 1 timme sliter lite på musklerna men jag gav mig tusan på att 2000 meter skulle klaras. Sjögräset var där och simmade idag igen, men den här gången var jag mer förberedd och bytte snabbt bana istället för att få kväljningar.



L

Kommentarer
Postat av: Joakim

Den filmen är jag med i =)

2009-10-29 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0