Bling

När andra springer lopp och är ambitiösa går jag på stan. Hade faktiskt tänkt simma men upptäckte att Valhalla hade stängt idag, därför blev det lite shopping istället. Blev lätt förälskad i två silverringar på Guldfynd. Efter mycket om och men bestämde jag mig för den ena och får då reda på (av expediten) att eftersom den kostade över 300kr får jag ett annat smycke också som är värt max 300kr. Då tog jag ju naturligtvis den andra ringen också. Dubbel lycka.
  Nu borde jag sova en stund för mitt huvud värker och jag har en lång kväll framför mig. Hemmafest hos klasskompis' pojkvän och sedan utgång med rumpskakning. 

  
Den dubbla lyckan

L



  

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0