60%

Ja så mycket fett lyckades min vän mäta med nyp-mätaren på min hala kropp. Insåg snabbt att nej, det måste blivit fel där någonstans eftersom den riktiga apparaten som används av sjukvården (skickar el genom kroppen) visade att det var 30 %. Ett gott skratt fick vi i alla fall när jag hela tiden tolkade hennes "du är så hal" som just "du är så hal" när hon i själva verket pratade dialekt och faktiskt sa "du är så hård". Man kände sig lite som Anna Skipper där man nöp och hade sig.
  Skulle blivit bodybalance igår men var helt trasig i musklerna efter bodypumpenx2 så bara tanken på att stå i hundens position i 5 minuter fick mig att börja skaka. En långpromenad i blåsten blev det istället. Laddade ipoden med nya skivorna (twilight-musiken och Pinks nya album) och bara njöt. Ska upprepa det nu eftersom solen för en gångs skull är framme. Senare idag blir det simning med M, och bastu såklart.



L

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha, så klockrent;) Bio ikväll, wiiiiiiie:D

2009-10-08 @ 08:08:09
URL: http://nattaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0