1500 meter (sen raka vägen till bastun)

Sovmorgonen blev till tidig morgon och 1500 meter i bassängen istället. Imorgon är det bodypump igen. Har missat båda de andra passen i veckan så nu äntligen!
  Nästa helg kommer syster hit och jag hoppas verkligen det blir bättre väder då än vad det är just nu. Det ösregnar och blåser storm. Paraplyet vek sig åt fel håll tre gånger och vattenpölarna druknade jag nästan under den korta vägen från hållplatsen till SATS. Förövrigt inser jag att jag är där lite väl ofta när receptionspersonalen hälsar "Hej Louise! Dags för pump idag igen?". Jag mumlar "nej jag tänkte simma idag faktiskt"...
  Brödbaket igår blev riktigt lyckat! Ska faktiskt ta mig en smörgås och lite te nu tror jag.


Premiäranvändning senare idag

L

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag känner igen det där med igenkännande... Avbokade min plats på stepen i torsdags för jag var lite hängig. De blev förskräckte och undrade vad det var som hade hänt. Oups. :)

2009-10-03 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0