Solsken i Göteborg trots allt

Hur man inte vill börja dagen:
Sitter lugnt och läser Metro på spårvagnen när det plösligt börjar lukta bränt, inom 15 sekunder är hela vagen rökfylld. Dörrarna slås upp och spårvagnsföraren skriker "Ut! Ut!" i högtalaren.
Det var bara att ta sin väska och promenera resten av vägen (tur att man alltid är ute i god tid). Ångrar att jag inte stannade och kollade vad tusan det var som hände. Såg bara hur det bolmade rök från den främre delen av vagen och i nästa stund kom det massa brandbilar och spårvagnsbilar. 
  Grupparbetet blev gjort i alla fall och imorgon är det dags att föreläsa om och laga vegansk mat. Ska göra Italiensk tofugryta (kanske idé att läsa på om hur tofu tillagas). Vaccinering imorgon också. Jag är så jävla nervös. Har laddat med nyponsoppa och febernedsättande här hemma ifall man blir dålig (vill inte bli sjuk vill inte bli sjuk vill inte bli sjuk). Blir jag sjuk får någon av er komma hit och ta hand om mig. Bara så ni vet.

L

Kommentarer
Postat av: Eva arvidsson

Visst vi kommer var så säker ... Jag löver dig det ;) Kramis från Faster

2009-11-09 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0