oh no

Vem tror ni vaknade med ont i halsen och snörvlig näsa idag. Jo jag. Dessutom hade jag ställt klockan en timme för tidigt (vilket jag upptäckte efter det att jag klätt på mig). Vad underbart. Då kan man ju sitta här och söka fakta om Partille inför morgondagens seminarie då vår grupp ska vara insatt i kostråd för Partilles fotbollslag P18. Är ni seriösa fan av Partilles fotbollslag är ni välkomna med information. Hittills har jag fattat att de tränar 3 ggr per vecka och har match 1 gång fast det är dålig uppslutning på träningen, det går alltså inte särskilt bra för dem. Kanske beror på tofsarna de har runt benen (Partille Johnny)
  Jag vill inte vara förkyld.

Partille-Johnny Expressen
Så här ser man tydligen ut i Partille (hur i hela friden har jag missat Partille Johnny-grejen?)

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0