New Moon x 2

Ekocentrum. Tråkigaste platsen på jorden (förutom att läsa min blogg tydligen). Önskar verkligen att vi fått något roligare, till och med Barbie&Ken-utställningen hade känts mer intressant.
  Om 4h kommer föräldrarna hit för att spendera helgen med mig. Pappa är vrålförkyld så det bådar ju gott. På schemat står New moon, Pasta Plus, Shopping, Liseberg, Hockey och Le pain Francais. Ska bli mys trots allt. På söndag byter jag gäster och får hit hetingen från Stockholm. Ännu mer mys och definitivt new Moon igen om jag känner henne rätt.



L

Kommentarer
Postat av: Denise

Louisus, inte såna bilder. jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Barbie och ken var najs som fan. precis lagom stort. och jag tänkte bara på ken kanske två gånger. haha.

mycket goda saffransskorpor hade dom. och apelsinvatten. hurra

2009-11-26 @ 17:00:21
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se
Postat av: Smink

New moon är typ bara bara överkroppar.. hahha.

2009-11-26 @ 20:09:31
Postat av: eva arvidsson

Härligt ;) Hoppas att ni har en härlig helg med både god mat och hockey ...och framförallt en hälrig shopping .. ;) Kramis

2009-11-27 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0