Julstjärnan - Louise (1 - 0)

Fånig som jag är ska jag ha julstjärnan i ett speciellt fönster. Nu går inte det eftersom rullgardinen är i vägen när jag ska spika så jag spikar mig på fingrarna istället. Det blir helt enkelt ingen julstjärna på Stampet i år. 
  Lämnade mamma och pappa vid bussen förut. Mamma såg finurlig ut och jag frågade vad det var. "Kolla spegeln när du kommer hem..." svarade hon bara. Drog vidare till gymmet och tränade 1h, nyfiken som tusan. När jag kommer hem sitter detta på spegeln:


Ingen kommentar

  Snart kommer Thilda hit. Vi ska uppleva Göteborg by night (en söndag), först Café Vanilj sen får vi se vart vi hamnar. Hårt. Nej. Men så är vi inte hårda heller.



L


Kommentarer
Postat av: Denise

i love your mum.

2009-11-30 @ 11:25:08
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0