Gud har 99 namn

Skippade träning (riktigt omotiverad idag av någon konstig anledning) idag och bakade bröd istället. La till lite tranbär och sultanrussin (heter det så?) i degen för extra antioxidanter och c-vitamin(Tips Mickis! Tranbär är späckade med c-vitamin och kanske inte ger dig problem). Ringde även en gammal vän som jag inte pratat med på mycket länge nu. Det var lika givande som alltid. Han gör mig glad.
  Imorgon ska vi på föreläsningen/utställningen "Gud har 99 namn" och sedan måste jag komma ihåg att köpa kuvert och posta pappas farsdagpresent. Roligare än så blir det inte. Jo föresten, om det finns motivation ska jag simma imorgon också...Något säger mig att detta blivit en blogg där jag bara räknar upp vad jag ska göra. Ska skärpa mig och hitta något intressant till nästa inlägg. Kanske.


Bara för att han är söt när han pressar huvudet mot glaset för att se pappa tvätta bilen.

L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för tipset! Får inhandla det... efter den 25.. det är ruskigt snålt i plånboken just nu. HAHA. Det är tur att jag inte har en blogg.. jag skulle bara klaga i min.

Keep up the good work!

2009-11-03 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0