Fångad av vampyrer

Vaknade svettig och med dunkande huvudvärk vid halv 8. Anledning; drömde att jag var fångad i vårt hus av 7 olika vampyrer (ja de var snygga). Kan tillägga att jag spenderat halva natten åt att försöka döda dem men precis när jag trodde jag lyckats bröt de sig in. Min säng la de beslag på också(det här är alltså min dröm jag beskriver).
  Tänkte ta sovmorgon idag men det misslyckades rejält. Gick upp och skrev klart barnarbetet som jag glömt kvar här och därför inte kunnat jobba på alls. Nu är det färdigt till gruppmötet i alla fall.
  Innan jag åkte från Vimmerby igår slog det mig att den familj jag har är den familj jag vill få i framtiden. Mina föräldrar är (nu är jag partisk jag vet) de bästa föräldrar man kan önska sig. Jag är så tacksam för att de är dom de är. Jag hoppas att jag blir lika bra förälder en vacker dag (om många år). Detta slog mig igår innan jag skulle åka. Vi satt allihopa i vardagsrummet. Mamma och syster satt i soffan, pappa låg i soffan. Hundarna låg på golvet runt sovbordet. Jag satt i fåtöljen med katten utslagen i knät. Vi tittade på när de åkte skidor (jag vet inte vad för skidor för jag har noll intresse i det) och syster läste högt ur en bok allas horoskop, inklusive kattens. En helt vanlig tråkig situation där vi bara var och trivdes med varandra. Det är så jag vill ha det.

L


Kommentarer
Postat av: Smink

Det finns aldrig fula vampyrer.. Jag undrar varför??

2009-11-23 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0