Expert <3

Vi blev mycket godkända på den muntliga tentan idag. Men det slet vi fan för. Hur som helst är det skönt att det är över nu. Åkte direkt till centralen efter skolan och hämtade ut tågbiljetterna hem. Kl06.07 går tåget. Herregud, vad tänkte jag på?
  Nu ringde Experten precis (varför ringer de så fort jag börjar blogga?) och sa att företaget som har hand om servicen sket fullständigt i att datorn var trasig när den skickades men fungerade när den kom tillbaka "utan att de gjort något med den". Jag måste i alla fall betala 800 kr. Kan säga att jag blev lycklig när Experten sedan tillägger att de tar fakturan internt istället eftersom "det kändes fel att jag skulle betala". Nu är jag inte arg på dem längre.
  Måste fixa naglarna nu. Orkar inte se dem. Det blir svart lack så är jag nöjd sen.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0