Dagen då alla blev "sjuka"

Första vaccinering i klassen idag. Hon såg lite blek ut och mådde lite kasst en stund men sedan verkade det bli bättre. Vi andra ska bli grisresistenta nästa vecka...de av oss som tar vårt ansvar i alla fall ;) hur som helst så började plötsligt många av oss må sjukt dåligt under första föreläsningen. Jag sitter själv med halsont och frossningar just nu. Fast jag vet att det inte är förkylning/influensa. Bara ren inbillning. Tänker alltså ignorera detta och testa ett spinningpass på SATS snart. Hoppas att jag lyckas få till ett bra blodsocker, det är ju helt sanslöst att jag kan springa flera kilometer utan känning men efter 15 minuter på en spinningcykel har jag 1,0 i blodsocker och tror att jag ska dö. 


Är det bara jag som drar mig för att nysa "in public" nu för tiden?

L

Kommentarer
Postat av: Smink

Nyser man "in public" stirrar alla på en och skyndar sig därifrån.. Jag råkade göra det igår av misstag.. jisses.

Hittar du på i helgen då? Själv har jag tråkigt och lyssnar på elvis :D

2009-11-06 @ 18:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0