Blodpudding

Vilken mysdag det här blev. Efter jobbig bodypump som sånär fick mig att börja gråta av utmattning under bicepsövningen (höll tillbaka tack vare den otroligt peppande instruktören som blivit min nya favorit) blev det tretimmars-fika på Vanilj med M och D. Nice. Nu sitter jag här och är trött och mätt på blodpudding. Jag blir lika äcklad varje gång jag ska äta det men det går alltid bra. Såhär efteråt tänker jag alltid att det ju inte var så farligt. Men skulle aldrig äta det två dagar i rad. Usch nej. Trots att det är ganska gott.
  Nu väntar jag på att mobilen ska låta. Jag hatar det. Det är patetiskt. Ska lägga mig och läsa istället.


Den har mig fast.

L


Kommentarer
Postat av: Smink

Jag höll nästan på att börja gråta av den övn. jag med idag.. fan den är hemskt. Jag hatar Linkin Park numera xD

2009-11-23 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0