Bananskal - ej att rekommendera

Sovmorgonen blev en tur till bassängen istället. Det var välbehövligt. Trodde att det vid halv 9 en tisdagmorgon borde vara lugnt i vattnet. Där tog jag fel. Det var som vanligt krig, men klarade mig utan blåmärken idag i alla fall.
  Inatt hade jag en sådan där speciell upplevelse som kan ha som diabetiker när blodsockret blir alldeles för lågt. Vissa får ju syner, det har aldrig hänt mig men däremot har jag karvat med en nagelsax i mitt lår en gång. Nu var det något annat i alla fall. Vaknade vid kl2 och kände att "shit nu måste jag äta något fort", kastar i mig ett druvsocker och tar sedan en banan och börjar äta. Hinner tänka "men gud vad de här ekologiska bananerna var beska då" innan jag upptäcker att jag missat att ta bort skalet på ena sidan...och då hade jag ätit halva bananen redan (man äter fort med lågt bs). Tur att de var ekologiska annars hade jag väl dött av kemikalieförgiftning.

L


Kommentarer
Postat av: Maria

aaaaw hjärtat du är bara för söt:) stackare!!

2009-11-26 @ 17:51:12
URL: http://mariaohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0