Älska expert

Lämnade in min nya dator för mer än 6 veckor sedan på grund av att batteriet inte laddas utan står stilla på 3 % när man har sladden i. Det skulle ta 2 - 4 veckor att fixa. Igår ringde jag och frågade vad som hände och fick till svar att "ja men datorn är här igen, vet inte varför du inte fått sms om det. Fast det står att det inte var något fel på den"...Eh nehe? Så den bärbara datorn som inte laddas trots att sladden sitter i är alltså helt som den ska? Herregud, jag blir tokig! Experterna skulle behålla datorn en dag till och kolla om den laddar när de sätter i kontakten (varför skulle den det om den aldrig gjort det och ingen har fixat den?!). När jag ringde dem nyss hade de fortfarande inte kollat det. Utröstning av Expert snart känner jag.
  Nu ska M och jag till Angered/Hjällbo och fota halal-kött.

L

Kommentarer
Postat av: Smink

Ni ska inte fota själva processen va? :O

2009-11-17 @ 13:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0