Redan 16

Insåg precis att klockan är 16 redan. Jaja, så går det när man vaknar vid 11 (som vanligt efter att jag kommit tillbaka till Göteborg vill jag sova bort hem-längtan-depressionen som sätter in). Har i alla fall hittat en hel del kycklingfakta, beställt broschyrer och bestämt mig för ett recept (svenskt blev det) jag vill ha till matlagningskursen.
  Nu ska jag skriva klart fisk och skaldjurhäftet och sedan laga mat. Spagetti och köttfärssås. Kanske Friskis ikväll,...eller promenad. Får se vad klockan hinner bli.

L

Kommentarer
Postat av: Smink

Det är allt tråkigt här i trötet utan dig ska du vet :( .. Men snart får jag ju komma upp och gå på liseberg :) .. Weii :) ..

2009-05-06 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0