Näringsberäkna

Sliter mitt hår över den här näringsberäkningen. Problemet är att det är för mycket protein och alldeles för lite fett. Enligt mig är det utmärkt men så ska det tydligen inte vara. Jävla skitrecept. Någon som har tips på hur det blir mer fett? Har redan lagt till mjölk som måltidsdryck (fast det får det ju inte vara egentligen eftersom mjölk bara ska drickas till frukost och mellanmål på grund av att det hämmar järnupptaget).
  Ju mer jag läser livsmedelsvetenskapen desto mer intressant blir det men trots detta så somnar jag hela tiden när jag ska läsa. Det är inte min grej, vill antecka. Imorgon måste jag fixa ett nytt block och i alla fall anteckna lite (så jag håller mig vaken). Det är verkligen inte tråkigt...blir bara så trött.
  Imorgon ska vi ha sista biokemi-labben och sedan skriva klart labbrapporten och äntligen(!) få den ur världen. Nu blir det promenad.

L

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag hatar mitt recept också!

2009-05-10 @ 21:56:42
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0