Göteborg gör uppror

Det här mötte mig imorse när jag tog en flygtur i den tillfälliga stormen. Håller med den klottrande människan men kan inte låta bli att undra vem som skrivit detta. Jag har svårt att se en tjej med svart sprejfärg i bakfickan men samtidigt känns det som att killar inte tycker så. M hade en teori om en feminist.
   Undrar hur de tänker som faktiskt ser ut så här (för det är ju så många som är retuscherade till vardags) de måste ju ta illa upp stackarna...







Nu var jag ironisk.

L

Kommentarer
Postat av: Sanna

Och man kan ju indra vilket kön deras bikinireklam är riktad till? Tjejen vrider sig orgasmiskt i sanden och man får se plaggen i 2,23 sekunder sammanlagt. Visst blir vi sugna?

2009-05-29 @ 11:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0