Ett sånt där inlägg

Tyvärr blir det här ett sånt där inlägg som MMA ser ner på. Det gör jag med i och för sig men känner att jag för D's skull måste ha ett nytt inlägg.
  Trots att jag testade mammas sovmask för extra mörker vaknade jag klockan 8. Tänkte att "va fasen, kan väl lika gärna gå upp då" och tog en morgonpromenad, till Qvidingsgatan och hem igen, i blåsten. Myste sedan till det med en kopp snabbkaffe och livsmedelskunskap. Självklart hann jag knappt börja läsa om hur man bäst mörar en köttbit förän någon idiot i huset drog igång musik så väggarna skakade. Kommer för all framtid associera mörning med "I'm a barbie-girl" (mmm, det är DEN sortens musik).
  Tog en paus och städade lite och nu sitter jag här. Ska fortsätta plugga snart. Alldeles snart.

L

Kommentarer
Postat av: Smink

Imorgon ska jag be dem spela "I'm blue" istället :P .. det vore något .. he he

2009-05-09 @ 20:16:42
Postat av: MMA

Detta var verkligen urtypen för ett blogg inlägg man ser ner på, du får väl skriva något mer intressant än hur du drack kaffe och städade... MMA is not happy at all...

2009-11-27 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0