Done

Äntligen är vi klara med rapporten om varubedömning och sensorisk analys. Det tog sina timmar men vi gav oss fan på att vi skulle greja den idag och det gjorde vi. Ett whoho-ögonblick. Nu skriker magen efter mat och jag tänkte fixa till lite wokade grönsaker med pasta.
  Bara för att det är så vidrigt så kan jag berätta att jag gjort sensorisk analys av falukorv och köttbullar idag. Det fanns bland annat müsli, juice och digestivekex också men jag hamnar naturligtvis på falukorv och köttbullar. Usch. Slänger in en varning för Scan Gott liv-köttbullar sokm luktar OCH smakar ladugård (det tyckte 6 av 7 dietiststudenter i alla fall).

L

Kommentarer
Postat av: Mirja

Hmm.. undrar vem den sjunde var som gillade den bäst av alla?! :P

2009-05-14 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0