Vikarie

Känsliga läsare bör sluta läsa nu.
  Det var en vikarie på medelpasset idag, först blev jag arg eftersom det varit en kass vikarie på varje bra(i normala fall) pass jag gått på senaste tiden men sedan blev jag glad. I hela kroppen. Vikarien var ung, vältränad, hade linne och svettades sådär lagom så huden blev blank och fin...tyvärr sa han inte vilket pass han hade i vanliga fall. Jag har i alla fall inte tid att gå på fler pass så det kanske var tur. Men herregud vad mycket extra energi man fick!

L

Kommentarer
Postat av: Sanna

Känner igen det där. Vi hade en 22årig gästledare från vetlanda hos oss på friskis igår. Vet inte om fukten på golvet var tant-svett eller tant-dregel.



Kul att se att din blogg fått liv igen!

2009-03-07 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0