Vad kommer sen?

Trots känslan av lätt ångest vid dagens slut (vet att den inte är slut än men mina produktiva timmar är det) så har jag faktiskt fått en hel del gjort idag. Både plugg och massa ärenden och tidsbokningar. Nu väntar middag och sedan ett intensivpass. Just det, igår när jag promenerade med träningsväskan i handen och solen i ögonen till Turion så mötte jag ett par som drog en barnvagn (trodde jag) framför sig. Jag vet inte hur ni är men när jag möter en barnvagn som man ser in i så kollar jag alltid på ungen för att se om den är söt, det gjorde jag alltså och inse min förvåning när mina ögon mötter fyra små ögon och massa päls! Det var inte en barnvagn utan en vagn till katter. Därav nätet som var spänt över hela vagnen insåg jag ju sedan. Kattvagn,...herregud. Om jag skulle komma hem med en sådan till Spödd så skulle han bli vansinnig.


En sådan här var det...men med två katter i.



L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0