Vad är väl en solig dag i göteborg? alldeles underbar

Ja idag har det verkligen varit vår här i Göteborg! Tyvärr kände jag att jag inte kunde avvara alldeles för många timmar i solen på grund av biokemin som måste pluggas in. Fast det blev lite tid ute, om det räknas att springa på stan i 4 timmar(?). Förmiddagen ägnades alltså åt shopping, var ute efter ett par byxor men skulle egentligen inte handla alls för det finns inte pengar till det just nu. Men ibland måste man ju bara, det får bli min födelsedagspresent till mig själv,...eller födelsedagspresenter snarare för det blev inte ett par byxor utan tre par samt en tröja. Men nu kan jag känna mig fin igen, fattig, men fin. 
  Tappade tråden helt här nu. Det blev tomt i huvudet. Promenad nu kanske...

L  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0