Man, I'll freak you out

Ja jag lyssnar på nya skivan nu. Hittills har jag känt "men ja!" vid varje låt så den var bra genomtänkt. Är öm i hela kroppen, har verkligen träningsvärk, och det är inte från träningen igår utan dansandet under kvällen. Lycka. Äntligen fick jag skutta runt och bara vara. Äta tårta från samma sked som alla andra (ja det gjorde jag och ja jag ska köpa Kan Jang idag) och dansa så datorn stängs av och sen hitta dietisthörnet på Sticky. Nu fasar jag för bilder på fb. Snälla var snälla. 
  Hemresa är bokad. Samma dag som tentan. Skärtorsdagen 9 april. Då hinner jag hem till påskandet, tyvärr...är inget större fan av påsken. Fast godis är ju gott, godare än påskmat (som förvrigt är julmat plus ägg ju - usch). 
  Ut i regnet nu.


Oliver, jag bakade honom helt själv. D hjälpte till med garnering.
Han var uppskattad. Särskilt håret.


L
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Oliver har tokliten näsa

2009-03-09 @ 16:38:09
URL: http://icantaffordacow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0