Psykisk-AMP

"Duuuuuuu, vi har sagt att en acetyl-Coa reagerar med en oxalacetat, då bildas citronsyra och ytterliggare ett antal reaktioner sker. Man återfår oxalacetat och två kol har gått bort som koldioxid...................se inte så sura ut! Det har vi sagt innan. Eller drömde jag det? Var ni inte här allihopa? Det kanske ni inte var...nåja, jag var härlig i alla fall."
  Han är underbar. Man måste se honom in action för att förstå, men han är det. Ha ha googlade honom och hittade en bild. Här ser ni (alla ovetande) hur vår entusiastiska föreläsare ser ut. Hoppas det inte är sista kursen med honom. Då är det sorgligt. 
  Jag har blivit förkyld nu också. Typiskt.


Något annat tråkigt att berätta?

L

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad kul att du, jag och Linda fått repetition på citronsyracykeln. Där har vi vårt samtalsämne på påskdagen! Om du kommer hem till Vimmerby då?

2009-03-24 @ 15:25:46
Postat av: Denise

det är inte klokt vad söt han är

2009-03-24 @ 16:08:30
URL: http://icantaffordacow.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAHAHA, Klockrent;)

(Och grattis igen)

2009-03-25 @ 21:30:15
URL: http://nattaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0