Pattern

Jag börjar se ett mönster här.
  Blev enormt lycklig över tentaresultatet. Samtidigt blev jag enormt överraskad. Det kändes verkligen inte bra när jag skrev den. Att jag skulle ha mer än vartannat ord rätt (60%) trodde jag faktiskt inte. Lättnad och lycka för en liten stund nu. Inser hur spänd jag är när jag börjar gråta över resultaten.
  Jag vill göra något annorlunda. Skaffa en hobby...börja måla (ha ha ha eller inte). Kan ingen ge ett bra förslag på en hobby som inte är för dyr för en student samt inte tar alltför mycket tid.
  Nu borde jag ta tag i biokemin i några minuter till. Köpte nytt block och färgpennor idag, nu ska det bli vackert plugg.



L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju en hobby. Du gör ju supersnygga smycken!

2009-03-16 @ 18:03:06
Postat av: Denise

litet svettigt och vandrar i evigt mörker...är inte det jag? ;)

2009-03-16 @ 19:29:46
URL: http://icantaffordacow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0