Mitt fel

Nu är det återigen snö i Göteborg. Det är mitt fel. Eftersom jag trodde det var vår så använde jag min vårjacka för första gången. Naturligtvis kommer det snö då. Jag tar på mig ansvaret helt och hållet.
  Lagade äcklig mat till middag nyss. Den var god ända fram till jag skulle äta av den, då blev den äcklig. Det var fullkornspasta med falukorv+krossade tomater+lök. När jag lagt det i fina proportioner på tallriken så mindes jag värdena falukorv hade i nutritionsprgrammet och då blev det äckligt. Det gick verkligen inte. Jag är fånig jag vet. Det finns en matlåda med detta här nu, om någon vill ha. Imorgon slänger jag det.
  Nu ska jag se den andra fimen om Arn tror jag. Så har jag det gjort.

L


Kommentarer
Postat av: Denise

ge den till grannen!

2009-03-12 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0