Misstag eller?

Började läsa alla bloggar jag följer innan jag skrev i min egen idag. Misstag eller? I vanliga fall skriver jag innan jag läser deras bloggar för att inte drabbas av skrivkramp för att jag känner mig så enormt liten och tråkig jämfört med andra. Men nu insåg jag plötsligt att "va fasen, varför skulle jag vara tråkigare? Det finns ju ändå bara en av mig så jag måste ju vara unik på något sätt ju". Ska bara ta reda på hur...återkommer med svar när jag vet.
  Passade på att ta en sväng till Åhlens och handla lite detaljer till lägenheten idag. Bara småsaker men det var kul. Finns inte så mycket mer att göra i regnet tyvärr. Typiskt att det blir skitväder när man känner för en långpromenad. Nej jag tänker inte gå med paraply för jag har inte råd att köpa fler paraplyer som ska blåsa sönder så fort man kommer utanför dörren. Skulle behöva ett av gjutjärn om det ska klara av en tillvaro här.
  Fick 4 biobiljetter idag. Tack M för tipset! Nu kan vi kolla på massa film. Jag vill se "Män som hatar kvinnor", någon som ska med?

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0