Min sommartid

Min klocka ställde på något finurligt sätt fram sig en timma någon gång igår. Just den klockan som ringer på morgonen när jag ska gå upp. Resultat av detta: Jag vaknar 06:30 men tror att klockan är 07:30. Upptäckte snabbt att det var något som inte stämde och blev otroligt sur eftersom jag inte kunde somna förän vid cirka 04:30(riktig tid) inatt. Skyller på fullmånen. Jag är trött nu alltså...och jag undrar vem som ställt om min klocka till sommartid?
  Undrar även en annan sak; vem har kommenterat till inlägget "Bodiltröjan på"? Har trott att det var M eller D men det var det tydligen inte...någon som vill komma med ett erkännande? 
  D's kommentar på labben idag var: "Vill du känna på min spektrofotometer?" Svaret var tyvärr nej.
  Jag har funderat på att blogga om Lilla miss D's öden och äventyr istället för mina egna icke-existerande öden och äventyr. Men bara tills jag får lite egna äventyr...


Jag hatar när det händer. Blir ni påverkade av månen?





L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0