Lemonadspinning?

Nej men nästan, citronsyracykeln i 3h får det att snurra i huvudet. Är trött trött trött trött nu. Om det inte vore för att M ska med så hade jag struntat i träningen idag. Det är bra att ha någon som drar med en.
  Det är gegga på gatorna idag, slirade runt i mina vita(!) sneakers i morse när jag skulle hinna till bussen, såg framför mig hur jag halkade ut i gatan när det var grönt för bilarna. Nu höll jag mig på plats tills det var grönt för mig men i fortsättningen måste jag lära mig att titta ut och välja skor efter vad jag ser ute. Gegga = vinterskor eller eventuellt skidor. 
  Ikväll är det inflyttningsfest på Lindholmen. Ingen utgång. Träning imorgon ju, samt lite andra orsaker.




L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0