I min egen säng

Nu har de åkt hem till Vimmerby igen. Det blev tomt måste jag säga. Ensamt igen. Jag är för "mammig och pappig" tror jag, men de är mina stöttepelare så att säga. De enda som känner mig fullt ut. Och så är de bäst också (nej jag är inte partisk alls).  Det enda positiva är att jag nu får min säng tillbaka, slipper alltså sova i soffan. Det är inget fel på min sova, det kan fler än jag intyga, men sängen är att föredra alltså. 
  Struttade runt i min fina nya jacka idag. Den fick följa med till friskis när jag tränade men jag insåg att den kanske får vänta med att se resten av Göteborg tills det blir plusgrader i alla fall. Jag är kär i den. Det är jag. 
  Nu börjar Miami Ink om ca 15 minuter...och sen är det Bones efter det. Sen ska jag sova (blev ju väckt vid 08 imorse för att de skulle se vasaloppet...).

L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0