How do you feel?

Igår var en jävla skitdag rent ut sagt. Var länge sedan jag kände mig så enormt trött och ledsen. Tog mig igenom föreläsningen samt labbräkning och lite plugg hos M (där jag kände hur jag sänkte stämningen med cirka 23 grader). Sen åkte jag hem och la mig och sov klockan 17. Vaknade 20 och tittade på tv och somnade sedan om vid 22 och sov till 07.30. Det behövdes.
  Eftersom det inte tog så väldigt lång tid att rita två grafer på labben så ägnades resten av tiden åt att rita dagens känsla (alltså gårdagens). Min känsla är överst, inte så svårt att gissa kanske. Sedan har vi M's känsla, ganska stabil och lugn med krona och sjal. Sedan är det då D's känsla...vi kan väl säga såhär: D känner helt enkelt ganska mycket mer än oss andra.




L

Kommentarer
Postat av: Denise

Titta på den lille simmaren

2009-03-18 @ 16:26:50
URL: http://icantaffordacow.blogg.se/
Postat av: Mir

2009-03-19 @ 17:45:43
Postat av: Anonym

Hmm vad var det för namn som stod i hjärtat..? :D

2009-03-19 @ 17:46:52
Postat av: Anonym

MMA ;P

2009-03-19 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0