Forever twenty-one

Har haft en fin fin födelsedag hittills. Jag blir så glad av alla grattis-sms och samtal som kommer. Något annat som gjort mig glad var den perfekta presenten från M och D; blåa tekoppar och två olika teer (som båda var supergoda). Nu kan jag knarka te som en galning. Någon som är sugen på te så är det bara att titta förbi. Det blev jag väldigt glad för i alla fall. Hemma så väntade fördelsedagskort i postlådan, gjorde mig också glad. Åh vad det är härligt att fylla år egentligen. Innerst inne så älskar väl alla lite extra uppmärksamhet...eller är det bara jag som känner så?
  Nu ska jag laga lite mat. Blev tokmätt av Haga-bullen vi delade på (men ändå inte orkade äta upp) men nu börjar jag känna av att det inte blivit mycket vettig mat. Inte för att soppa, som står på menyn idag, är särskilt vettigt det heller men det är mat i alla fall. Sedan blir det nog att försöka läsa biokemi. Med betoning på försöka.



Haga-bulle...mycket god.



L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0