För mycket mig

Storstädning av lägenheten. Tog väl cirka 15 minuter. Bra att bo litet ibland. Grejen är den att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig för. Borde plugga istället för att leta efter sysslor, rita egen glykolys och citronsyracykel, men jag har verkligen ingen lust. Kollade biljetter på SJ, det finns sista minuten till Vimmerby som går klockan 16. Det är så frestande...men det känns lite dumt eftersom jag verkligen behöver plugga samt ska hem nästnästa helg. Åh jag får utslag av beslutsångest..............nej jag ska stanna här och lära mig tåla mig själv. Claes pratade om det idag under föreläsningen "det måste vara det värsta som kan hända, när man inte tål sig själv (han syftade på autoimmuna sjukdomar)" jag kände mig lite träffad där. Inte för för att jag har en autoimmun sjukdom (eller jo det har jag ju visst,......bra att jag glömmer det) utan för att det ibland känns som att jag har så mycket av mig själv här att jag blir tokig. Nu låter jag tokig också...det är inte så illa. 
  Från det ena till det andra; det är SNÖ här idag. Det är säkert mitt fel igen, sprang ju ute igår, klart att det kommer snö då. 
  "And babe, there's nothing else I can say
There's nothing else I can say"


Vi kommer att bli världens bästa dietister så småningom...



L


Kommentarer
Postat av: Eva

mmm Det tror jag att ni blir och lite till;) Du är ju en pärla eller en diamant ... KRam från tjatiga faster

2009-03-28 @ 16:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0