dizzy

Kan det vara vätskebrist på grund av de 5 kilometerna på löpbandet imorse samt de 2 kilometerna på crosstrainermaskinen? Eller är det helt enkelt biokemin som far runt i huvudet och gör mig snurrig? Kan även vara det faktum att jag inte somnade förän 02.30 inatt på grund av att det pågick fester både här och där i huset...slå samman detta och vem som helst blir yr. 
  Jag vill vara rik. Det skulle nog inte göra mig lyckligare men livet skulle bli lite roligare med lite mer pengar att röra sig med. Spenderade 60kr på en krukväxt idag i alla fall. De två föregångarna i fönstret var lika torra som plastblommor så det var dags. Blompojke ska införskaffas imorgon. Nu kan ni ju fundera över vad det är.


Jag saknar min babe så otroligt mycket just nu...♥



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0