Bodiltröjan på

Ber om ursäkt för eventuella stavfel och liknande i följande text men jag har inte glasögonen på mig.
  Så var 2'a mars snart över och jag har fortfarande inte gjort någonting förutom att tvätta och läsa kapitel tre i boken. Jag vill göra något...! Det kryper i mig men jag orkar verkligen inte med något just nu. Vill bara sitta och glo eller sova. Längtar till helgen som kommer, då vi ska fira Mirja och dansa hela natten och glömma allt som vi inte vill tänka på.

  Har fastnat för Tegan and Sara nu. Nineteen är fortfarande favoriten men hittar fler och fler låtar som spelas allt mer flitigt. Kul att statusen uppskattades. Kan ingen annan introducera nya band åt mig?

  Jag vill också få kärleksbrev. Nu rinner tårarna över andras kärleksbrev, bara för att det var så fint. Sån är jag. Gråter över brev som rimmar. Men han fångade henne så fint. Men vad är problemet med killar och det här med att läsa av folk? Saknar de den genen? Ibland undrar man.

L


Kommentarer
Postat av: Hemligt

Det rycker i rötterna.

Det bankar i blasten.

Det pirrar i pistillerna.

Det susar i ståndarna.

Det bultar i blomman.

Det fuktas i fröna, när dom varandra ser.

Och mot varandra ler.

2009-03-13 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0