Blompojke

Tog precis en promenad i kvällssolen (den lilla som var) det var lite uppiggande, kommer somna snart i alla fall. Det haglade förut tror jag, eller så hallucinerade jag. Halva himlen haglade och halva var blå med solsken. Hmm, nu blir jag osäker själv om det var så...
  Funderat något på blompojken? Här är han i alla fall. Affären ville inte släppa honom. Det stackars biträdet fick skäll av sin mamma för att han inte lagt i tillräckligt med jord. Mamman gav mig en ursäktande blick och sa "det är första gången han planterar, han blev verkligen fäst vid den där pojken" och jag kände mig så elak som kom och tog honom. Sedan slogs han in i två ton papper (blompojken alltså) och en kartong och de la paketet i en kasse som jag "inte fick kasta med när jag gick". Jag tror han andades ut när han kom därifrån.


New and improved Oliver



"My hopes are so high,
that your kiss might kill me.
So won't you kill me,
so I die happy"
(ja D, jag sjunger högt jag med...när jag inte pratar med mig själv)


L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0