and history books forgot about us and the bible didn't mention us

Åh vad mycket jag har fått gjort idag, eller inte. Det är hopplöst vissa dagar, hopplöst att sätta sig och plugga, hopplöst att försöka läsa på engelska, hopplöst att läsa sina egna anteckningar, hopplöst att bara göra något nyttigt överhuvudtaget. Idag var en sådan dag. Tänkte försöka väga upp dagen med att göra så mycket som möjligt nu på kvällen och natten.      
  Snart kommer alla småänglarna hit. Det blir melodifestivalen-vin-choklad-spel-musik-dans-och mer dans. Kör samma upplägg som förra helgen med blomman på klänningen, kanske ska bli mitt signum, den var ju så populär och förstärkte min söta sida. Inte för att jag har någon annan...får jobba på det någon gång när jag hinner.
  Rösta nu på "La voix" så vi för en gångs skull slipper skämmas.



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0